WAP

інтернет без комп'ютера та модему

Щоб вийти в Інтернет, не потрібен ані комп’ютер, ані модем – доступ до обраних ресурсів мережі відкривається безпосередньо з Вашого мобільного телефона.

За допомогою послуги WAP Ви можете заходити на інтернет-сторінки, спеціально адаптовані для перегляду з мобільного телефона. У будь-який час і в будь-якому місці Ви можете переглядати новини, погоду, курси валют, ТВ-програми, анекдоти, спілкуватися в чатах, скачувати картинки, мелодії для телефона, ігри тощо.

Зайдіть на WAP-сайт Beeline за адресою http://wap.beeline.ua і відкрийте для себе все розмаїття мобільного Інтернету.

Як це працює

Послуга WAP за замовчуванням активована всім абонентам Beeline. Все що треба зробити, це правильно налаштувати Ваш телефон.

Як налаштувати


Налаштувати телефон можна у два способи:

  • замовити автоматичні налаштування WAP – для цього зателефонуйте за номером 067408 або наберіть на екрані телефона *118*1# і натисніть кнопку виклику. Більшість моделей мобільних телефонів підтримують автоматичні налаштування;
  • налаштувати телефон уручную – інформацію про це ви можете знайти у розділі «Налаштування».

Переконайтеся, що Ваш телефон підтримує послугу WAP. Інформацію про це Ви знайдете в інструкції до телефона.

Скільки це коштує

  • Вартість переданих/отриманих даних за 1 Mb –7,99грн
    (якщо інше не передбачено умовами Вашого тарифного плану).

Тарифи в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг без ПДВ.

Довідайтеся також:

  • Як економити на WAP, довідайтеся за допомогою послуги «WAP-інтенсив»

*При тарифікації GPRS-послуг відбувається округлення отриманого і переданого трафіку з точністю до 0,01 Мб.

Харків,

61002 вул. Артема, 31

Корпоративным клиентам

Відділ  продаж

 

Тел: (57) 760-10-40
Факс: (57) 760-10-01

Среднему и малому бизнесу

Відділ  продаж

Факс: (57) 760-10-01

Тел: (57) 760-10-00

Відділ обслуговування

Факс: (57) 760-10-01

Тел.: (57) 760-20-00

  опція 0 Мб

Ваш тариф включає наступні опції

Кількість мегабайт, що включено 500  Mb/міс

Кількість SMS, що включено 0 SMS/міс

Вартість послуг понад включених

Послуги 0,15 грн/Мб (N/A – при виборі «0-line опції» послуга не надається)

 40 грн./ місяць

Тарифи в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг без ПДВ

У даному тарифному плані не надаються послуги голосового зв'язку, послуги  WAP, MMS, а також послуги відправлення SMS повідомлень на номери інших операторів мобільного зв'язку.

 

 

Параметри:

  • Безлімітний «Мобільний інтернет» за   125  грн/міс.

Тарифний план «Бізнес-клік конструктор» дозволить вам самостійно обирати ціну за інтернет трафік і SMS залежно від ваших потреб.

Також при підключенні ви можете придбати USB-модем для використання з ноутбуком або персональним комп'ютером за спеціальною ціною.

Інтернет і фіксований зв'язок

           ТОВ «Голден Телеком»

                     Україна, 01001, м.Київ, вул.Хрещатик, 19а
           Центр підтримки клієнтів

                     З міських телефонів 0 (800) 30 00 00
                     З телефонної мережі Києва (44) 490 00 00
                     Факс: (44) 490 00 30
                     Електронна адреса: cs@beeline.ua

Поставити запитання, висловити зауваження або пропозицію керівництву Компанії щодо обслуговування клієнтів: customer_care@beeline.ua

Міський номер

Послуга «Міський номер» – це можливість приймати вхідні дзвінки на звичайний міський номер на Вашому мобільному телефоні. Дзвінки зі стаціонарних телефонів на міські номери значно дешевші, ніж дзвінки на мобільні номери або дзвінки з мобільного.
Ви отримаєте дзвінок на Ваш міський номер, в якому б куточку країни Ви не опинились. Ваш міський номер може співпадати з мобільним, або відрізнятись.

 

Чому саме «Міський номер»:

  • прямий міський номер завжди з собою
  • зниження витрат Ваших клієнтів
  • зручні тарифи: безлімітний або з оплатою трафіку

 

 

Тарифи

Безлімітний

     Щомісячна абонплата

25 грн.

  Вартість переадресації, за хвилину

0 грн.

Похвилинний

  Щомісячна абонплата

0 грн.

  Вартість переадресації, за хвилину

0,8 грн.

Плата за підключення послуг

 

  Міський та GSM номери співпадають

30 грн.

  Міський та GSM номери не співпадають

1 грн.

Ціни наведено в гривнях з урахуванням ПДВ.

Телемаркетинг

 

Телемаркетинг (продажі по телефону) — презентація вашого товару або послуги спеціально навченими операторами-продавцями.

Телемаркетинг буває двох видів:

  • пасивні продажі — покупці дзвонять за зазначеним вами номером, щоб одержати інформацію про товар, ухвалити рішення щодо покупки або замовити його (найпростіший приклад - телемагазин).
    Ми приділяємо особливу увагу підготовці операторів, навчаючи їх не тільки особливостям вашого товару, але також мистецтву ефективних продажів і роботі із запереченнями.
  • активні продажі — оператори обдзвонюють клієнтів по певній базі даних, пропонуючи їм товар, послугу або торговельну пропозицію (наприклад, продаж по каталогах або акція для існуючих клієнтів/партнерів).
    У процесі спілкування оператори доносять інформацію про продукт, установлюють рівень зацікавленості покупця, установлюють перший контакт і домовляються про повторний контакт із «гарячими клієнтами» (наприклад, про зустріч із вашим менеджером).

Навіщо це потрібно?

Телемаркетинг допоможе вам:

  • вчасно донести інформацію про продукт або пропозицію новим та існуючим клієнтам;
  • знайти нових клієнтів і сформувати базу даних «гарячих клієнтів», з якими будуть працювати ваші менеджери;
  • продавати товари по каталогах;
  • збільшити ефективність інших маркетингових інструментів (наприклад, директ-мейла);
  • точно визначити ринкові сегменти, найбільш зацікавлені у ваших продуктах;
  • одержати великий обсяг маркетингової інформації, що дозволить вам у майбутньому ефективно розпоряджатися рекламними засобами, планувати свою діяльність, точно прогнозувати обсяги продажів і закупівель;

Чому «Beeline Бізнес»?

  • Якість. Добра технічна база й відпрацьовані рішення, надання складних і розширених баз даних.
  • Інновації. Наприклад, персоніфікація продажів, коли номер, що дзвонить, визначається автоматично, що дозволяє звертатися до нього за ім'ям або назвати найближчу до абонента точку обслуговування.
  • Знижки. Зниження ціни на 30-50% при спільному використанні послуг «Актуалізація» і «Телемаркетинг».
  • Ефективність. Наші оператори регулярно проходять спеціалізовані тренінги з техніки ведення продажів.

Актуалізація баз даних

Оператори Контакт-центру обдзвонюють клієнтів по базі даних і з'ясовують/уточнюють контактну або іншу потрібну інформацію. Актуалізація допоможе уникнути невиправданих витрат при поштовому розсиланні або телемаркетингу, а також доповнити існуючу базу клієнтів новою інформацією.

Послуга необхідна фінансовим компаніям (банки, страхові компанії), провідним компаніям-постачальникам на ринку FMCG, директ-маркетинговим агентствам.


Наші переваги:

  • два типи оплати: за кожний запис у підсумковій базі даних (запис, у якому уточнені всі поля, що вас цікавлять) або за час роботи операторів, тобто увесь час, що оператор затрачає на телефонні переговори з урахуванням тарифу на напрямок;
  • обробка великих обсягів інформації у найкоротший термін;
  • використання автоматизованої системи обдзвону, що дозволяє обробити на 30-50% більше інформації без втрати якості й збільшення термінів.

Служба підтримки

Близько 80% вхідних дзвінків — це прості стандартні питання. «А у вас є...?», «Скільки коштує?», «А в мене не працює...» і нескінченна безліч інших частих запитань. Чи варто витрачати на це час ваших фахівців?

 

Служба підтримки «Beeline Бізнес» готова взяти на себе основне навантаження з обслуговування клієнтів, надавши їм всю необхідну інформацію, і лише при необхідності з'єднає з уповноваженим співробітником вашої компанії або відправить йому повідомлення по e-mail або sms.

 

Переваги використання «Служби підтримки»

  • Підвищення ефективності вашої діяльності. Кількість дзвінків знижується, до вас надходять тільки важливі виклики. Продуктивність  й лояльність високооплачуваних співробітників підвищується.
  • Поліпшення сервісу й іміджу компанії. На дзвінки відповідають завжди, і не «хто випадково підняв трубку», а професійні навчені оператори.  

«Голосове меню»

Надання інформації в автоматичному режимі за допомогою системи голосових меню IVR (Interactive Voice Response system — інтерактивна обробка викликів). Найчастіше використовується разом з послугами «Гаряча лінія», «Служба підтримки», «Віртуальний офіс»; значно знижує ваші витрати на надання інформації.

Голосове меню ідеальне для надання будь-якої стандартної інформації — наприклад, про правила участі в конкурсі й адреси пунктів видачі призів, або персональної інформації з бази даних — наприклад, про стан замовлення й дату відправлення замовленого товару.

Автоінформування


Зручно, коли потрібно швидко й гарантовано повідомити всім клієнтам важливу інформацію (зміни в діяльності вашої компанії, поява новинок, повідомити про стан балансу, привітати зі святами тощо).

Наші переваги:

  • використання автоматизованої системи обдзвону;
  • можливість оперативного залучення операторів або голосового меню (IVR).

Чому «Beeline Бізнес»?

  • найкоротші строки реалізації;
  • підбір професійних операторів, які проходять спеціалізоване навчання під ваші запити;
  • використання сучасних технологій, що дозволяють надавати високотехнологічні послуги;
  • зручні й ощадливі додаткові послуг.
WAPМобільний інтернетBeeline CaféOnine-платіжНадіслати SMSМобільний телефон Beeline

Пакети інтернет

  • Підключаються додатково до будь-якого тарифного плану*
  • Підключаються індивідуально для кожного абонента, у залежності від потреби.

 

Обсяг даних

Абонентська плата

Понад обсягу


20 Мб

20 грн.

4 грн/Мб

120 Мб

50 грн.

4 грн/Мб

1000 Мб

99 грн.

0,18 грн/Мб

Безлімітний

250 грн.

-

 

Тарифи в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг без ПДВ.

 

* Крім тарифних планів із включеним обсягом GPRS послуг.

 

Тарифікація послуг  WAP і MMS здійснюється за умовами основного тарифного плану.  

IP телефонія через Інтернет


Вееline надає абонентам послугу міської, міжміської та міжнародної телефонії по мережі Інтернет (підключення через будь-якого оператора).

 

Ви можете користуватися телефонією, використовуючи софтфон (програмне забезпечення) на комп’ютері або звичайний телефонний апарат, підключений до VOIP адаптеру1. При цьому, на відміну від інших послуг IP телефонії, правила набору та нумерація не відрізняються від звичайної міської лінії. 

 

Послуга надається за протоколом SIP з використанням кодека G.711 A-Law, що забезпечує високу якість звуку. Завдяки цьому, послуга є повноцінною альтернативою звичайній міській лінії та, крім того, має корисні переваги:

  • Мобільність – ви можете приймати та здійснювати дзвінки зі свого номера у будь-якому місці при наявності доступу в Інтернет2.
  • Економічність -  тарифи на дзвінки нижче ніж звичайні.
  • Постійність – якщо ваш офіс часто змінює адресу, ваші номери гарантовано залишаються з вами – незалежно від технічних можливостей фізичного підключення до Beeline за вашою новою адресою.

 

Вартість підключення – 1 грн.

 

1Обладнання купується абонентом самостійно. Рекомендоване обладнання - Linksys PAP 2 та Audiocodes MP202. Існує безкоштовне програмне забезпечення для користування послугою, наприклад, X-Lite або Phonerlite.
2Швидкість підключення повинна бути не нижче 128 кбіт/с.

Віртуальний офіс


Віртуальний офіс - це побудова довгострокових відносин із клієнтами з першого дзвінка. Професійно навчений оператор чемно і чітко відповість на дзвінки ваших клієнтів і партнерів і за необхідністю правильно розподілить їх по організації.

 

Послуга «Віртуальний офіс» необхідна:

  • компаніям з декількома офісами й телефонними номерами, які хочуть централізовано приймати всі вхідні дзвінки;
  • інтернет-магазинам, торгівлі по каталогах, кур'єрським службам;
  • компаніям, у яких немає можливості або необхідності в утриманні офісу й постійного штату співробітників.

 

Ми пропонуємо:

  • єдиний багатоканальний номер для всіх офісів компанії;
  • команду добре підготовлених операторів, які будуть приймати дзвінки за обраним вами графіком й сценарієм;
  • можливість приймати й обробляти факсимільні, електронні, icq і SMS-повідомлення;
  • звіти й статистику звернень Ваших клієнтів і партнерів.

Оренда робочих місць


Послуга для тих, кому потрібно постійно або тимчасово розмістити власний персонал на робочих місцях, підключених до системи розподілу телефонних викликів.

 

Ми надаємо:

  • виділене робоче місце в приміщенні Контакт-центру;
  • персональний комп'ютер, підключений до мережі Інтернет;
  • підключення до інтелектуальної системи обробки телефонних викликів.

 

Кому це потрібно?

Тим, хто має намір:

  • впроваджувати власний Контакт-центр. Вам потрібно оперативно запустити послугу для клієнтів, а підприємство до цього ще не готово.
  • тимчасово розмістити свій персонал поза офісом.
  • провести рекламну акцію з короткостроковим використанням розширених можливостей Контакт-центру.

 

Що ви одержуєте?

Всі переваги Контакт-центру:

  • доступ до сучасного налагодженого обладнання;
  • оптимальний розподіл звернень клієнтів, спеціальне обслуговування для особливо важливих клієнтів, ранжирування дзвінків по пріоритетами і темами;
  • перенаправлення важливих викликів відповідним працівникам підприємства;
  • аудіозапис розмов із клієнтами;
  • точні й повні дані про кількість дзвінків, завантаженість ліній, тривалість розмов тощо.
  • Beeline - живи на яскравiй сторонi3G-модем BeelineКомерційний контакт-центр
Сделать бесплатный сайт с uCoz